Jennys tankar

Orka..

Publicerad 2008-03-24 18:24:39 i Allmänt,

Tjena tjena!

Suck vad det går segt nu, jag vill inte plugga mer!!
Det går inte, jag får inte in nåt mer i mitt huvud, ja spyr på dessa förbannade engelskböckerna.

Ett prov till ska jag hinna klart med är det tänkt, innan imorgon . Shit, de blir en lång natt, pluggar oftast bättre på nätterna för det finns ändå inget vettigt att göra då.
Okej sova då, men sömn är överskattat det vet väl alla =P.

suck och stön va segt det går..

Ska börja använda ordet fett mera oxå, bara för att irritera Magnus =P

Har suttit och kikat på tatueringar idag, är ju snart dax för några nya.
Vill ha minst 3 till, 2 som jag vet precis hur de ska se.. sen vill jag ha en stor som går i nån slags s form från skulderbladet och ut på höften.

Vet att jag vill ha en svart och grå, lr ja kanske nån liten färgklick på nåt ställe. Gillar inte för mycket färger i tatueringar.
Men jag vet inte vad motivet ska vara, nån blomgrej kanske, nåt mönster bara..


Hur många tatueringar kan en tjej ha innan det blir för mycket?



Fan va störande ungjävlar det finns, hur många gånger ska de spränga postlådan för min lilla mamma.

Ska "råka" backa över deras cyklar om dom inte slutar.
Va fan spräng era egna, min lilla mamma behöver inte detta nu!

När vi ändå är inne på störande ungar.

Grönbergsgatan är fan livsfarlig att köra på nu när det börjar bli soligt. Iaf om man kör från jättestensgatan och bort mot Kalle i kiosken.
Brukar vanligtvis undvika den gatan pga av alla ungar, men råka göra misstaget att svänga in där förra veckan.
  
Att det ska va så jävla svårt att flytta på sig när det kommer bilar, nej de spelar på med sin jäkla bandy, de kanske tittar på en sen fortsätter dom atts springa runt som dårar. Så får man trixa sig igenom ett gäng ungar.

Tur att de är rädda om sina barn.

Dagens tips kan va att undvika den gatan sommartid!

Ne, va ska man skriva nu då..
Man måste ju avsluta med nåt positivt....

Får väl tänka på att vi snart ska tatuera oss och att det snart bär iväg till Stockholm..

Snart är ju en tolkningsfråga =P






Hugs And Kisses




Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-24 19:20:47

Håller med... snyggt med tatueringar i gråskala.... Säg till om du vill ha fika.. törs inte ringa dig, du är så....busy?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela