Jennys tankar

Pingelträff

Publicerad 2008-03-02 21:29:23 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Så på lördan fick jag sms av nea, som jag inte sett på år och dar.
Hon undrade ifall jag ville följa med till Annica och det ville jag.

Inte sett de små sötingarna på evigheter.
Annie har jag ju inte ens sett än och hon är snart 6 månader.

Så det var på tiden nu..

Fick se lilla söta Annie, så lik sin far det var bara skägget som fattades.
En exakt kopia nästan, eller ja Annie var ju 100 gånger sötare men annars så var de lika =P.

Lilla Lucas växer som bara den, va fort det går inte längesen han var bebis jue.
Emilia och Oscar, som är stora nu, hela 3 och snart 4.
Vart tar tiden vägen.

Man inser hur jäkla gammal man själv börjar bli när de redan är 3 och 4.

Satt hos Annica och fika på glass *mumma*

Var så roligt att se pinglorna igen! Vi prata om dittan och dattan.
toga massa kort på de små sötingarna =)
Vi bor jättenära varandra nu mot va vi gjorde förut, ändå blir det aldrig att man ses =/.

Måste försöka ändra på detta nu.

Senare på kvällen så lagade jag mat åt mamma, så kollade vi på melodifestivalen. Himmla mysigt! Sen somna vi som stockar i soffan båda två, ända till Håkan ringde.
Eller nja, tror fan ja sov då med.. Han satt på toa eller nåt..

sov gott som satan den natten.




Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela