Jennys tankar

så..

Publicerad 2008-03-19 14:25:19 i Allmänt,

Hej hopp!

Så idag har jag varit in på frågestunden, det var väl lite sådär. Känner ännu mer hur i H-vete ska man klara detta?

Men omtentor e fan bra =P

Idag när vi for hem från skolan så rök det som bara den vid Ikea och stod massa brandbilar. <-- vi får kalla den dagens nyhet, för det är det enda ja vet har hänt.. eller ja lite kändis skvaller kan ja väl, men detta är ju en seriös blogg =P   Na-na-na-na 

Man hänger väl med liksom..

Igår var jag på mitt första styrketräningspass, själv. Fan ska man vänta på alla som vill börja träna får man ju va en svagis tills man är 40, men nu ska här byggas muskler.  Bench Press 

Eller ja, tänkte iaf att min fetrav kunde bli lite mindre och att magen bara kunde hänga på där, när den ser hur fast och fin raven blir...  Moony 


Igår fick jag lite grejer av min snälla mor och lillasyster, Spanien presenter.
De är ju för söta!

  Blev helt kär i den ringen. 

      .

Händer inte mycket nu, bara massa plugg.
Känns helt hopplöst inför denna tentan *suck'

Måste börja plugga..  Nerd 


Har föresten fått lite flört tips av Anders..
Så min uppgift är att le och säga hej till killar jag inte känner..

Undrar vad nästa steg blir?


ne, skriver mer ikväll

tjingeling på er!





Hugs And Kisses





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela