Jennys tankar

Smack

Publicerad 2008-03-06 11:56:55 i Allmänt,

Hej hopp!

Så vad ska man hitta på att skriva idag då?

Händer fan inte mycket nu, bara plugg jämt.

Har iaf shoppat lite på bokrean, lööööve böcker. Det kanske ni inte visste om mig, men böcker e fasiken kul. Eller ja bra böcker då.
Kan ju inte säga att min "skolbok", en feting på 1100 sidor (som vi by the way ska ha prov på den 29 mars) stod högst upp på önskelistan när jag köpte den. Å inte fan har den kommit högre upp på listan sen ja fick den.
 Books 
Gillar deckare och biografier, kan rekomendera alla att läsa Att älska som en porrstjärna- av Jenna Jameson och The Dirt om motley crue.
Tyvärr har Håkan lånat böckerna av mig och han läser nog en mening om dan. Han blir aldrig klar med dom =P

Nån som har nåt bra boktips?


Har tänkt att jag ska försöka hinna med en bio i helgen, vill se Sweeney Todd. Johnny Depp är med, han är så het, nästan överallt.. Inte i Kalle & Chokladfabriken, där var han fan en slajmgubbe. Så nu vet ni de..

Har blivit Lax-beroende oxå, fy satan i gatan vad gott det är med lax. Det är fasiken det enda jag har att se fram emot på dagarna,  Att jag får laga lax sen, mmmmmmm. 

Jag har visst blivit sekreterare oxå, åt Håkan av alla människor. Då kan man ju undra varför han behöver en sån..
Jo han får ju ALDRIG tummen ur och fixar sitt nät eller fel av mig han har fixat nätet, men inte köpt en grej till datorn.
 Thumbs Up 
Så varje kväll får jag sitta och skriva mail åt han, han är med över telefon och säger precis vad jag ska skriva. Allt dett pga av att herr Nilsson sa upp sig =P. Som jag klagar på varenda gång jag får skriva ett mail, det är nördfaktor på mailen nu. Herr Nilsson kunde det här med orden på ett annat sätt.
Han kanske skulle hålla kurser i hur man slänger sig med orden och samtidigt lära ut lite moves. Öppna Charmskola helt enkelt, jag skulle fan anmäla en hel drös av mina killkompisar. Vilken affärside =P.

   How You Doin? 
Är det nån som är bra på att flörta egentligen eller är det bara att man råkar ha tur ibland?
Fast jag vill inte ragga upp nån, jag vill bli flörtad med och uppraggad och inte på det lortiga sättet som ett kvart i 2 ragg åt nån liten 18-åring. Varför en 18 årings skulle ragga på mig har jag faktiskt ingen aning om.
 Cutie 

Fast jag har faktiskt flörtat skitbra en gång i Strömstad, ja fy fan vilken kväll.
Vi hade personalfest på solbo och drog sedan vidare till Skagerack, där vi satt och hängde på uteserveringen.
bla bla bla det sluta iaf att jag och Camilla hamna vid Marcus, Richards och Stefan hatts bord. Var en skittrevlig kväll. Ända till det blev lite bråk, men jag antar att det är sånt killar gör.

Fast det finna väl 2 versioner av det mesta...

Blev oxå flörtad med en hel kväll av en kille som jobba på solbo, Simeon. Det var så där riktigt på film mysigt (min version iaf). Fast han kändes för snygg för mig, vilken heting han var! Så nu vet ni de..

Ja fy fan va roligt man haft i Strömstad, saknar det så himmla mycket. Det är sommar liksom. Måste dit nån mer sommar och ställa till med bus. Kan lungt säga att jag haft mina bästa sommrar där.



Väntar på att de ska sopa gatorna så man kan börja åka inlines.



JA det var väl allt från mig för tillfället..


Har ju helt glömt bort, titta vad jag har fått av världens bästa moster =)

Hitta dem på mitt skrivbord, så fina!!

Avensjuk? =P


 Hugs And Kisses 






Kommentarer

Postat av: Kusin Camilla

Publicerad 2008-03-06 17:35:37

Haha, jaa Stefan Hatt o gænget! :P Hahaha, men gløm nu inte den dær Filip som bodde på vægen till jobbet ;D Han var ju ett kap ;D och det dær grabbgænget som satt på pizzerian, eller hantverkarn *dregel* :D Puss på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela