Jennys tankar

Gnäll..

Publicerad 2009-02-14 12:25:45 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!!

sitter här och har precis skivit av ett prov, kopiatorn här hemma kan ja ju inte med.. Men man lär sig bättre om man skriver (iaf jag..)

Händer de lite i världen, när vissa nyheter verkar vara så fåniga..

Nån fick en sko i huvvet, åh nej!
åk på festival och stå längst fram och se om du får nåt i huvvet..
Kan man tvinga fiskmåsen att betala skadestånd för att den skiter en i huvve??

Jo de var ju oxå nån som skrikit svin lr nåt liknande till polisen och blev åtalad för de.. E inte det lite larvig? En 15 årig kille.. Visst ska man inte skrika saker till folk, men de känns ändå lite löjligt?? Åtalad för de?

-Ja sitter inne för bilstöld och rån.. Va gjorde du då?
- Ne ja skrek svin till en polis
- Respekt!

Sen var de välnån som hade köpt en sån där lasergrej som var populär för ett tag sen..
Ni vet en sån där Clas ohlssons grej..
Iaf han hade lyst på en polis och enligt polisen för att göra dem blinda om ja fatta rätt.. Han blev iaf åtalad för misshandel lr nåt liknande, har ja för mig..

De e typ i klass med att försöka kapa ett plan med pincett och säkerhetsnål.. AAAAAAAAAHhhhhhhh he´s got a pincett...
Ville man skada en polis lr göra dem blinda måste de väl finnas bättre sätt..

Ja skulle inte bli särskillt rädd om nån kommer hem till mig och skriker bli bind din jävel och har med sig en laserpenna grej..
Eeehhh nej tack, så hade jag väl vänt mig om..

Fast vem vet de gick ju säkert inte till som de stod o artikeln, för de låt så löjligt, så ingen borde ju bli åtald för de liksom..

Känns som om polisen ändå har ganska "enkla" fall att ta hand om, de va inte som förr i tiden när man hade pistol, ne nu ska te va pincett, ord och laserpenna :P..

Pössen..

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-02-14 14:34:57

Haha gillade detta inlägg jag, välbehövligt skratt :)

Hoppas du får en fin dag!

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-14 18:27:25

jävla gnäll också! väx upp för fan!

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-02-15 11:09:16

Sa inte killen bara nöff nöff till polisen? Eller minns jag fel? Jaja, ha det gött..!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela