Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-02-28 16:49:45 i Allmänt,

Hej hopp!

Så idag har jag haft praktik igen..
Tar ju igen de dagar ja var sjuk, lr ja ska va där denna helgen sen e de klart. Ska bli gött att få de gjort så ja slipper ha det släpnas efter sig.

Iaf gick med A idag, har haft jättekul..
Dagen har gått så fort och en hel del skratt har de blivit.
En jättebra dag, tror solen har haft en viss inverkan på humöret, lr så kan det vara personalen.

Iaf imorse så blev jag lite sen, så jag han inte parkera hos elektrikern, ni vet han som ränner här hemma =P..
Så jag fort direkt till sjukhuset, hade inte ett öre i plånboken men ja räkna kallt med att parkeringsautomaten tog visakort.

Nepp den gubben gick inte, inge visa kort som funka där nej.
Så jag gick på pengajakt i bilen, rota runt som satan och lyckades hitta 15 spänn.
De kostar typ 50 spänn per dag att stå där, men va fan allt var stängt så ja kunde inte växla nånstans.

äh ja chansar, får väl tränga fram lite tårar och säga att nån är svårt sjuk så jag har inte kunnat lämna deras sida ifall ja ser vakten..

Missa vakten med typ 40 minuter, så nu har ja fått min första parkeringsböter.
200 spänn fattigare blev inte jag, utan min snälle far som får punga ut med stålarna.
Har ju inte hat nåt studiebidrag sen 20 december och de pengarna är inte kvar, så de e tur att lille pappi är så snäll!


Som ni ser har jag fortfarande inte kommit på hur man ändrar datum. Japp man är väl tekniskt!!

Här iaf Fredrik med sin böter för att ha druckit på allmän plats och min snygga parkeringsböter, bara syster yster kvar nu =P

Jag frågade Fredrik vart han fått böterna
- I säffle
- Va?!, Men där dricker ju var enda en överallt.
- Ja, men poliserna såg väl att vi var turister..

Hahaha


Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela