Jennys tankar

Min dag

Publicerad 2009-02-10 20:11:53 i Allmänt,

Halla!


Idag har jag köpt en grej på tradera för första gången :P, de ni..

Fattar inte riktigt hur de funkar, men antar att ja ska få ett mail av säljaren..

Man ska prova på nåt nytt ibland..


Måste verkligen beställa tid för vaxning oxå, känner mig som han i star wars. Ska boka tid för att få ögonbrynen noprade oxå. Så gött när nån som kan fixar de. Funderar på att färga dem oxå, skulle gentligen vilja prova sån där sminktatuering, men de får vänta tills bebben har kommit.

Idag har jag iaf varit social, magnus var här en stund och fick håret färgat, stackarn är helt svart bakom öronen nu.
Vi tog en matbit oxå, man blir hungrig av att färga hår :P
Brollan och Magnus röst på Orrbys pizzeria.. Så de va inte så mycket för mig att göra mer än att följa med..
Gött att få lte mat i magen, men måste verkligen ta tag i maten nu. Är jättedålig på att äta rätt fortfarande.. Kan gå hela dan utan mat och sen komma på just ja, ja måste nog äta nåt..


Vet ni va ja såg precis nu reklamen för Eeze.. Tjejen där va väl lik Mia Poppe.. Va de hon?
 
Ni vet Nils "den bästa av dem bästa" Poppes dotter.
Nils Poppe är en av mina idoler, min hemliga dröm är att få spexa runt på sceen så som han gjorde.. Gärna på fredriksdahlsteatern oxå. Fast de skulle ja aldrig våga, men drömma kan man jue.

Har precis kollat klart på halv 8 hos mig, de e väl ändå ett bra program.. Nästan lite tantvarning på mig där..

       


Pössen

Kommentarer

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-02-10 21:53:34

Måste vara en intressant praktikplats, mycket att lära. Jobbet är ju en oroshärd just nu, mycke förändringar på gång. Får ta en dag i taget. Nya schemat såg väll rätt så skapligt, det stora problemet blir ju att hinna med allt som ska göras. Vad nyfiken jag blir på den där reklamfilmen, måste hålla koll på det!! Ha det bäst

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-02-11 07:49:10

Hej Jenny, kul att kolla din blogg h;r nere fran Honolulu! Hoppas allt ar bra med bebben, har sett sa fina sma hawaii-skjortor till sma pojkbebbar.. o klanningar till sma tjejbebbar... vilket ska jag kopa tro...??? Har ar det ung 26 i havet.. gott (finns inga you know o^ here) jag har tuffat runt pa en Harley Davidsson med nitade vaskor o allt runt Oahu med den dar elektrikern du vet. Det var sa coolt. Ha det bra Mamma (ps ar tisdagkvall har nu 21.00)

Postat av: Milla

Publicerad 2009-02-11 13:09:26

"halv åtta hos mig" är grymt bra. jag avgudar helge skog i det programmet. :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-11 13:51:08

Ha Magnus!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela