Jennys tankar

Poff..

Publicerad 2009-01-27 21:01:13 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Så den här dagen har vara svisschat iväg, upp tidigt och iväg till tandläkarn, som konstigt nog tyckte att jag hade riktigt fina tänder.. Hon nämde inte ens tandtråd lr tandsten, ja som tycker de känns som tänderna ruttnat bort pga av alla kräkningar..

Men där ser man!

Vi prata lite illamående och bebiständer, lr hon berätta medans hon greja med mina tänder..
Sen var det hem till soffan och sova nån timme, är så fruktansvärt trött nu för tiden. Sover jämt utom på nätterna, har jättesvårt att somna på kvällarna och sen vaknar jag alltid jättepigg vid 4 *suck*..


Iaf vid 12 skulle jag hem till Vackra Malin och luncha, hon hade varit på någon av byns alla pizzerior och köpt sallad =) Hon är för söt!!

Efter salladen blev det bakelse och the, gick därifrån med mat upp till öronen.
Tack tack snälla Malin för fika, lunch och den trevliga pratstuden och den fina presenten.
Malin är så snäll och har jämt tid för alla, tror det är som mediumet säger, lr ne jag vet att ditt liv är fyllt av kärlek.

Vi satt och prata bebisar och änglar, healing och allt som hör till.. poff så var klockan 3..
Tror oxå att detta var meningen och jag tror absolut att det sista nu var meningen, för nu finns de inte en chans i helvete att de nånsin blir så.. Så ja tycker nog att de e tur, för nu vet jag hur livet ska bli =)

Ska sätta mig och göra en års lista jag oxå, så ska ja tacka alla för de lilla =). Malin har så kloka ord!

Men sen mitt beslut är det som om det lättat från min axlar...


Ja det var nog allt från mig

Kram kram

                                                                 Bam ville oxå vara med..






                                                                        

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-27 21:08:03

haha, NÄR fota du? Det märkte inte jag, hihi... Skönt att höra att du tagit till dig, det jag ville säga, och tack för de fina orden om mig i ditt inlägg. Jag vill så gärna att du ska må bra! Jag är säker på att det finns en mening i det som sker, och att du snart kommer att märka det också... Gör din lista, så gör jag min, så checkar vi av nästa år... Kramiz M

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2009-01-29 16:22:34

vilken söt liten kisse :-) ser ut att trivas där på bordet.jag har också katt 2 st närmare bestämt.Tindra och Lakrits :-)



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela