Jennys tankar

Godmorgon

Publicerad 2009-01-29 10:01:51 i Allmänt,

Tjingeling!




Hur ä läget med er allihopa?



Här är de skitbra, har inte spytt på 2 dar, 2 hela dar! Helt underbart!
Fast de jag har märkt, om ja nu ska leka egendoktor, är att de dagar jag sover lite längre typ till halv 8 -8 så spyr ja inte.
Om jag däremot går upp tidigt så spyr ja som en gris.. hmm kan detta ha nåt samband?

lr är det bara en lyckoträff att de blir så här? De dgar ja går upp tidigt spelar de ingen roll om jag käkat lr inte, de kommer upp saker ändå.. urk!

Ne nog om mitt spyande nu!

Idag så ska jag gå och byta mina vinstlotter, så jag förväntar mig att sitta här rik som ett troll ikväll :D- ..
Ska snart ta mig en promenad me lotterna.
Ska faktiskt försöka ta mig iväg och simma ikväll oxå, är så sugen på att bada lite =P

Men nu vntar de lite plugg, så vi hörs senare...


Pössen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-29 11:15:46

hmmm, måste bero på bakelsen, och din nya positiva inställning!! Kramiz igen M

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-01-29 11:36:43

Blir det storvinst så vet du vart jag bor :)

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-01-29 15:50:57

Skönt att du mår bättre, spy är aldrig kul!! Lycka till med lotterna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela