Jennys tankar

Helgen

Publicerad 2009-05-17 23:16:21 i Allmänt,

Hej hej!!

Så nu har det varit fullt upp..

Mamma håller ju på att göra iordning mitt rum, hon fick för sig att vi ska byta rum..
Ja tyckte kanske inte att det var så nödvändigt då, jag ändå bara ska vara här till augusti, september.
Men men, så elektrikern och broder har släpat sängar upp och ner hela dagen igår.. Ja skratta så jag höll på att kissa på mig, de slet som bara den. Mamma säng gick inte att bära ner, så de fick ta balkongvägen.. Det var nästan så man hoppades att det skulle gå åt helskotta bara för att få skratta lite mer =P..

Hann oxå med en sväng till kyrkan för att se mamma mutter sjunga.. Så duktiga de är. Elektrikern eller Lennart som han heter tyckte vi skulle vägra gå ur kyrkan och ropa in gitarristen igen =P..

En trevlig och lugn lördag, självklart innehöll den lite plugg..

Var oxå hem till pappa en sväng och gjorde iordning spjälsängen.. Känns så overkligt, om "några" veckor kommer det ligga en liten prins eller prinssesa där. 

Så idag, söndag, så har jag plockat och donat för att få allt som jag vill ha de. blev lite trångt men de gör inget. Får ju större sen..
Lite fundersam på min misse katt också, hon börjar se sliten ut på nåt vis. Funderar på om nån har varit dum mot henne lr slängt nån påskbomb efter henne. Okej hon blir 17 i år, men hon har alltid hört bra och nu är det som om hon är stendöv..  Så fort brukar de väl inte gå? Ska ringa och prata med en veterinär och höra vad de säger..

Hon reagerar jättedåli¨gt på ljud nu =(..
Min lille bebis, som ska bli storasyster =P.

Jo så har jag ju varit hos grabbarna Nielsen och Hartin och tittat på tv, riktigt trevligt att få komma ut och vara lite social..
Lite prat om dittan och dattan. Mycket trevligt!¨

Just de fick en riktigt roligt samtal idag, irene ringde idag =). Henne har vi inte sett på flera år! Det är en sån där riktig urgullig tant. Var riktigt kul att få höra ifrån dem =)

Och nu sitter jag här..

Ja det var väl allt för mig, nu blir det sängen..


Pöss på er!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-18 10:22:26

Rummet du fick är det bästa, nära badrummet, nära köket nu när du ska vara uppe dygnet runt o amma o byta o äta osv :-)

Skönt att du har så MÅNGA vänner Jenny, men det kan ju som sagt bero på dej själv: du är rolig, generös o behaglig att vara med, helt enkelt en fantastisk person!

Du, varför har "räknaren" o ditt foto hamnat längst ner nu... var det inte överst på sidan förut???

Kram Mamma

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-18 19:52:38

Oj, det drar ihop sig, mindre än 2 månader kvar!!! Får väl träffa dig nån dag såp vi kan träna andningen, hihi.... Snällt att du fick bästa rummet, nu är det bara bebben som fattas! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela