Jennys tankar

Lista

Publicerad 2009-05-24 21:56:40 i Allmänt,

Hej hopp!
Snodde denna lista från Linda..
Ni vet jue hur mycket jag gillar listor =P..




Skulle du vilja vara längre?

Nja, kanske 3-4 cm

Skulle du vilja väga mer?
Nej, de snurrar på bra uppåt utan att jag försöker..

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Inte så att jag går och drömmer om de, men om Johnny depp (klädd som Jack då) kommer och uppvaktar en så skulle jag kanske inte vara allt för svårtflirtad. Finns väl några andra oxå..

Kan du röra på öronen?
Ja, fast inte medvetet

Kan du slicka dig på näsan?
Nej

Skulle du vilja dricka dig full nu?

Nej

Kan du kolla i kors med ögonen?
japp


Kan dina föräldrar lita på dig?
Japp, de är bäst!

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Japp..

Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja, men tillslut blir folk dryga..

Kan dina vänner lita på dig?
Japp, jag har skaffat mig de bästa

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Japp, de kan jag..


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Japp, fast jag kan säga det mesta till dem, så det är inga större lögner..


Har du ett syskon?
Nej, jag har 2 =P

Har du varit full den här månaden?
Nej


Har du någonsin haft sex med någon?
Ja..


Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har dom säkert..

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej


Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja


Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja, fast det beror på hur man tolkar frågan.. Inte samtidigt då..


Vem är din bäste vän?

Har många bra vänner

Vem hade du senast sex med?
Det är hemligt =P

Vem vill du bli full med?
Kilfolket eller mina goa vinpinglor

Vem är den bästa artisten?
Va svårt, finns många bra..


Vem pratade du senast i telefon med?
De var nog Magnus

Vem är snyggast i världen?
Den va svår!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Nån i familjen lr nån vän.. Den som behövde den mest.. Välgörenhet..

Vem såg du full senast?
Broder

Vem vet allt om dig?
Får nog säga Magnus där

Vem kysste du senast?
De ni..

Vem kan berätta allt för dig?
De som litar på mig.

Vem kan du berätta allt för?
Magnus

Vem hatar du?
Tror inte jag hatar nån, ogillar några.. Men hitler skulle jag nog hata om han levde..


Vad blir ditt namn baklänges?

Ynnej


Har du gjort en snöängel i år?
Ja, försöker hinna med en varje år..

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Typ 2 dar


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja


Första sporten du gick på?
Fotboll??


Minimorötter eller pommes frites?

Beror på humör.

Vad längtar du mest till just nu?

Förlossningen

Hur gammal har du tänkt bli?
Typ 90 +


Har du haft vattkoppor?
Japp


Vad drömde du inatt?
Massa konstigt


Vilken tv-serie är bäst?
Finns några som jag följer


Vad åt du senast?
Klyftpotatis och kyckling


Höga eller låga strumpor?

Vanliga.


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Ensamheten, att bli ensam kvar


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Det händer--


Bikini eller baddräkt?

Bikini

Snyggaste läraren?
Oh vi hade en på gymnasiet, kommer inte ihåg va han hette.. Men söt var han


Är du mörkrädd?
Japp, ibland..


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?

Ja

Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt


Har du gråtit i skolan nån gång?

Ja


Hur tar du dig till jobbet?
Ja åker bil till skolan och jobbet.. Jobbar inget längre men..


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Japp

Vilken färg har din jacka?
Det är olika, beror på vilken jacka ja använder..


Vilket land vill du åka till?

Nya Zeeland


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japp


Har du sett din bästa vän gråta?
Ja


Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Ingen aning




Ja då var den listan klar..

Kramen

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-05-24 23:53:35

Vi går varje dag. Runt elva brukar vi gå ut. Men nu börjar det bli varmare så vi får snart börja gå tidigare. Skicka gärna ett sms när du är hemma hos mor din så kikar vi förbi en snabbis. Har du ont ska du ta det lugnt. Du har rört på dig såpass mycket så förlossningen kommer att gå galant. Njut av den sista månaden nu istället, vilket är svårt att göra med stora magen som bara är i vägen =) Men det är skönt att vara utvilad och inte ha ont när det väl är dags att springa maratonloppet =)Kram



Postat av: Milla

Publicerad 2009-05-25 23:40:41

Jag drömde att jag hade kärleksproblem och att du kom till undsättning med din enorma visdom och råd i frågan. Du hjälpte mig som fan och allt löste sig tack vare dig till slut. Dessutom fyllde du år i samma veva och hade hyrt en hel restaurang för att fira. Jag var naturligtvis bjuden. Det var asiatiskt tema. ;) Konstig dröm. :D

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-05-26 21:25:01

Jo men visst, man måste ju hitta på lite nytt. Blev lite så där, dom gamla inläggen kom ju så långt ner... Annars är det bara bra, snart semester.Hoppas allt är bra med dig också, och maggen också så klart!! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela