Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-05-30 23:47:00 i Allmänt,

Hej hopp!

Så idag har det varit lite plugg.. Har haft en riktigt latardag, orkar inte göra nåt i värmen..
Min bror som är den varmblodiga utav oss är kyligare än vad jag är.
Jag är fan jämt varm, ska börja sova på balkongen tror ja =P

Har varit på kyrkogården och hälsat på Mormor och Christer idag, mamma plantera en blomma på mormors grav och jag vattna christer och mormors blommor + några av deras grannar.

Efter kyrkbesöket så blev det lunch!
Det blev lunch tillsammans med broder, Mattias och Hjerpe, trevligt trevligt! Även om Mattias börjar tröttna på att vara med på kort när han äter =P.
Blev iaf en sallad för mig, man måste jue tänka på vad man äter.

     

































Sen efter lunchen har det inte varit många knop, pluggat lite mer..

Just de, jag har jue brummat in pappa till stan,
han har jue personalfest och skulle börja dagen med att skjuta lerduvor.

Nu på kvällen så blev det en kvällspromenad på en timme, kom precis in för typ 5-10 minuter sen.. Kanske inte ska ta en timme att gå den rundan, men de går jue inte direkt snabbt för mig..

På hemvägen nu, så stod det tre "gubbar" vid helens hus, de hade nog en liten fest. Jag blev iaf misstagen för ett fyllo, hahaha.
"ja tyckte det var ett fyllo, men det är barn jue, barn hahaha".

Vagga kanske lite väl mycket, men det var typ 100 meter hem och benen värkte och bebben trycker på neråt som bara den..




Så nu sitter jag och väntar på att pappa ska ringa..
Sen blir det sängen och där ska ja försöka sova ett bra tag..





kramen

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2009-05-31 23:02:45

Tackar! Dagen har varit jättebra. :D Ett år närmre trettio dock. :/ Jag ska försöka komma ihåg att lägga ut lite recept i framtiden. :) Kul att du tycker matbilderna ser goda ut.

Postat av: Tarja

Publicerad 2010-10-29 08:46:42

Råkade ramla in på din blogg, du skriver riktigt bra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela