Jennys tankar

lalal

Publicerad 2009-05-08 22:47:28 i Allmänt,

Tjena tjo!

Har typ fått ett slutdatum nu, trodde iofs att det var i Maj.. Alla säger till mig att jag skulle ha vänt mig till kronofogden för längesen.. Men man vill jue va "snäll"..
Känns gött att få de klart så man kan lägga ner allt.

Idag så har Sandra lyssnat och känt på magen =P, tyvärr så sov bebben.. H*n är jättesnål med sparkar när nån lägger handen på magen =P..

Sen har jag fått lite sms från världens bästa Malin, tack det värmde. Blir helt tårögd när jag läser de! Du är så snäll och underbar på alla sätt och vis!!
Ska bli så kul och tryggt att ha dig med på förlossningen. Så himmla glad över att du sa ja.

Som ni märker så hoppar det väldigt här..

Måste säga att världens bästa Magnus ställer upp som vanligt.
Vet inte vad jag skulel göra utan honom.
Han är min dr phil i vått och torrt!


Jo jag ska sätta lösenord på min blogg nu ( eller inte precis nu, men om nån vecka/veckor).
Har den där IP grejen så jag kan se vilka som varit inne, men jag fattar inte så mycket av de..
+ att jag vill kunna lägga ut kort på bebben sen och skriva sånt som inte alla har med att göra..


Så ni som vill fortsätta läsa kan väl skriva en kommentar och lämna mailen så mailar jag lösenordet.
Och känner jag er inte får ni gärna skriva en rad om er själva..
Men som sagt det är inget som händer nu, utan senare..


Kramen

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-08 22:59:27

Hej tjejen!

Jag vill gärna följa dej och din bäbis när den kommer om jag får. Hopas allt är bra med dej?

Kram Jennie

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-09 10:34:44

det vill man inte missa vetdu! är ju inne och kollar här varje dag ;) och lilla bebben vill man ju se lite bilder på! vi saknar dig på centrum, iaf jag, är lite osäker på sommaren nu för känner typ ingen som ska va vikarie i sommar... jaja går väl bra men hoppas du kommer och hälsar på ;D kram!

Postat av: cissi

Publicerad 2009-05-09 12:36:34

jag tittat ju in hos dig så gott som varje dag.förlåt att jag inte svarat på smset.men jag tänker på dej vet du.hoppas magen mår och med dej,hoppas vi ses snart.många varma kramar från cissi

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-05-09 13:26:21

jag vill naturligtvis ha ett lösenord. Men sen vill ju Linus och jag träffa dig innan bebben kommer så hör av dig när du har tid och lust att ses. kram

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-05-09 18:39:27

Hejsan! Jag är inne och läser din blogg med jämna mellanrum och skulle gärna vilja fortsätta med det om jag får. Du känner mig ju inte, men du vet vem jag är iallafall =) Ha det gôtt!

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-05-09 18:41:28

therese[email protected] är min mailadress (om jag får äran att fortsätta snoka hos dig alltså)

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-05-09 18:43:42

det ska vara understreck mellan therese och ullstrom i min adress...

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-10 01:25:27

jag vill gärna ha lösen om du skaffar.. =) Kram

Postat av: Therese

Publicerad 2009-05-10 12:58:17

Jag vill gärna ha lösenordet så jag kan fortsätta läsa :)

Hoppas det är bra med dig!

Kram

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2009-05-10 13:52:57

Jag vill också ha ett förståss!!!!! Kram och ha det gott.

Postat av: marie

Publicerad 2009-05-10 15:59:37

hej!

jag skulle också vilja ha ett lösenord till din blogg. Vi känner inte varandra men jag gillar att läsa din blogg jättemycket. =) och jag hoppas jag får fortsätta att göra det.



ha det så gott!

mvh marie

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-10 20:59:22

Behöver jag säga att jag också vill ha lösenordet??? Tack för de gulliga raderna du skrivit om mig, det värmer att läsa dem vill jag lova. Jag vet att du skulle hjälpt mig om jag så behövde, och självklart vill jag ställa upp för dig.. Ännu en gång måste jag bara påminna dig om, att det här kommer att bli jättebra. Du och bebisen kommer att klara allt!! Vänta bara så ska du se att jag har rätt. Kramiz M

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-12 23:17:54

Jag vill gärna fortsätta läsa :) Och nästa gång jag ska känna hoppas ja tusan att han e lite mer vaken, jag borde inte skriva han men jag är så säker så ja gör det ändå :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela