Jennys tankar

The list

Publicerad 2009-05-11 14:33:09 i Allmänt,

Tjo tjo!

Var precis in på Saras blogg och fick se denna jättelista.. Kände mig oxå jättegammal när jag fick se hennes svar på första frågan =P.


Här kommer listan iaf..

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år och en hel drös med massa månader =P 

2.Vem var den sista du träffade?
Broder

3. Hur lång är du?
171 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
Män som hatar kvinnor

5. Vem ringde du senast?
Magnus 2

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 
"Jävlar vad du joggar länge =P.. Kram" Till magnus 1 var de

7. Vad är helgens planer?
Ja ska följa med mamma till kyrkan, kanske bio oxå..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på till vem, men sms funkar alltid

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma? Imorse

11. Vilken ögonfärg har du? Grönblå

12. När vaknade du idag? Typ halv 7

13. Har du någon gång hittat en katt? Jora, det har hänt..

14. Vilken är din favoritplats? Bryggan, där kan ja sitta hur längesom helst och bara titta på sjön..

15. Vilken plats föredrar du minst? De ni..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar som sjuksköterska nånstans, förlovad, fint hus och 2 barn

17. Vad skrämde dig som barn? Nils Poppe, var livrädd för honom

18. Vem fick dig att skratta senast? Broder, Magnus eller Håkan...

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag har faktiskt nån..

20. Har du stationär eller bärbar dator? Sitter mest vid min bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig? I linne och trosor, ibalnd även byxor..

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3-4 stycken

23. Hur många landskap har du bott i? Ett, ack värmeland du sköna!

24. Har du någon gång spytt på någon?? Japp

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor!!

26. Är du social? Det beror på, känner jag mig inte bekväm kan jag göra mig totalt osynlig

27. Vilken är din favoritglass? Allt med choklad

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ge massa presenter, skämma bort min unge alldeles för mycket, resa och slippa oroa mig för ekonomin under studietiden.. Vet faktiskt inte vad jag skulle göra om det väl hände..

29. Tycker du om kinamat? Nja, ja kan väl tvinga i mig om jag måste.. Inget jag själv skulle välja..

30. Tycker du om kaffe? Nej, hualigen!

31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Nja, nu är det ju på sidorna och nån gång på ryggen.. Men jag sover gärna med näsan mot dörren, gillar inte att ha ryggen där åt..

33. Kan du spela poker? ja, fast inge bra.. Jag är alldeles för nyfiken och går alltid med, vill se korten jue =P..

34. Tycker du om att mysa? jao

35. Är du en beroendemänniska? och det innebär?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ne, ja tror inte de..

37. Vill du ha barn? Jaaa, de vill ja, väntar såå..

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, svengelska, så kan jag räkna på thailändska

.39. Har du någonsin åkt ambulans? En gång när jag var liten

40. Föredrar du havet eller en pool? det beror på, havet om det finns en dusch i närheten, annars väljer jag nog poolen

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst på skor.. Fast nu är det mer på bebisgrejer och skolböcker.. Satt och suckta efter skor igår, vill ha vill ha!!

42. Äger du dyra smycken? Japp, de gör ja.. Fast de beror väl på vad man räknar som dyrt..

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Lax

44. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, vilken svår fråga.. Alla mina vänner är roliga!

45. Välj ett ärr på din kropp? okej, de på ryggen..

46. Vad har du för ringsignal? det är olika beror på vem som ringer

47. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Japp, de har jag..

48. Flirtar du mycket? Ne, kan inte flirta.. Förutom när man har svartsjuka pojkvänner då.. För då är man huxflux världsbäst och flirtar med alla enligt dom..

49. Vart togs din profilbild? Hemma i hallen, tog gangster kort till "familjeväggen"

50. Kan du byta olja på bilen? jajjemän

51. Har du fått fortkörningsböter? Nej

52. Vilken var den senaste bok du läste? Nån till skolan

53. Läser du dagstidningen? När jag får tillfälle

54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope

55. Dansar du i bilen? Nope, men jag sjunger

56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min "to do list" för dagen =P

58. När var du i kyrkan senast? Oj, de vet jag inte

59. Är du nöjd med din kropp? Nja, just nu älskar jag min mage och kropp.. Men sen när bebben är ute då vill jag allt ner massa kilon

60. Är du gift? Nej, tror inte jag kommer gifta mig heller.. Men man ska aldrig säga aldrig..

61. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Magnus, Håkan och Anders.. Tror det är dom som vet mest om mig..

62. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu?  De kan jag inte, de e roligt att träffa alla..

63. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ja 

64. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Japp, ja tror faktiskt att han kanske redan finns i mitt liv på ett eller annat sätt..


De tog inge tid att göra den listan, phu!

Jag utmanar er som läser detta!


Kramen

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-11 15:03:41

ooh ;) vilket mystiskt svar på sista frågan... kul att läsa dina svar iaf! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela