Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2009-11-17 15:06:51 i Allmänt,

Hejsan hej!!

Nu var det längesen, hinner aldrig skriva nåt..
Försöker alltid hinna läsa de bloggar jag vill och kolla facebook <--- ja vet nördigt =P.
Så stressar igenom mig era bloggar, därför jag är värdelös på att skriva nåt..

Känner att jag kommit in i denna mammastressen nu, kastar i mig maten fast han ligger hur snällt som helst brevid, för man vet jue aldrig. Stressar med allt, men ska försöka lugna ner mig.

Idag har jag iaf suttit i "telefonkö", ringde till BVC. Ni vet ibland när man sitter i kö lr ringer nån så kan man få in ett annat samtal så hör man va de pratar om. De hände idag, kunde höra dem mycket tydligare än vanligt. Kände så väl igen hennes röst också, men kan inte komma på vem det är. Men telefonkön blev lite roligare iaf =P.

Fick iaf en tid idag vid halv 12, så nu ska man ut i regnet.. Men hör och häpna jag har faktiskt köpt ett regnställ så de ska invigas idag =).

Jag hoppas också att ni läst Malins inlägg om dansbandskampen, mamma hade jättekul och pratar fortfarande om de! Hon vill redan hitta på mer grejer med familjen Hall/Johansson, tycker absolut vi får planera nåt längre fram så jahg kan vara med =P. Så avensjuk på tjejerna som åkte iväg i lördas, själv satt man hemma i soffan med 4 grabbar, 5 om vi ska räkna vincent då =P.

Bark, Jörgen, Mattias och broder ringde och tjatade på mig att vi var bara tvugna att mysa framför dansbandskampen =P. Så de fick väl komma hit då och vara med på min och Vincents tv-kväll =P.
De ska bilda dansband också Bark-Jörgenz =P.

Nu har vi iaf varit på BVC, fick köpa 3 salvor, stackarn har eksem =(. Han var knallröd igår, så börjar de bli mycket mer. Han är prickig på magen och skrovlig på kinderna, + alla eksem då. Min lille plutt! Tror inte han lider av de så mycket , men det ser hemskt ut, så jag lider nog mer än plutten.


Ne nu ska de bli mys med plutten innan vi hämtar paket.

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Lindaaa

Publicerad 2009-11-17 16:12:20

Ush va tråkigt med eksem, hoppas de försvinner fort :)



kram

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-11-17 16:17:11

Låter som Linus. Han är också så otroligt torr och har eksem. Hoppas vi ses på torsdag. Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-17 17:19:47

hej. nej jag har inte köpt någon ny. va bra då gör vi ett byte där då... fast vi kan bytlånas först ifall du inte gillar den röda. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela