Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2009-11-13 10:16:13 i Allmänt,

Tjena tjosan!

vet ni vad.. Jag har jue köpt en sån där spöklampa på ikea, en som står tänd under natten i fönstret så jag ska slippa tända allt för ljusa lampor om plutten vaknar.
Men den där lampan tror jag jävlas med mig, när man går in i rummet är det mörkt, fast ändå lite ljust pga lampan. Men så fort du lägger dig i sängen så är jag övertygad om att spöklampan ökar i stryrka och den lyser upp hela rummet. Huxflux är allt skitljust! Kanske därför jag jämt är trött, för att den står och lyser som solens strålar hela natten.

Ska köpa en till fast i en annan färg och se om man kan sova bättre då, skitsvårt att somna med den där lampan jue... Har provat att ha den på massa olika ställen, just nu står den i försntret så har jag ställt hyllan liksom framför lampan.. Tror ni de hjälper, att gömma lampan bakom nåt? Nope de gör de inte!
Har prvat att ha hall-lampan tänd men då lyser det rakt i ögonen på en.. Ja ni ser dagens i-landsproblem..

Nog tjatat om detta...

Satt och fundera på i vilken ålder man börjar få skoskav? Tänkte på att barn ska jue ha lite större skor, men skulle jag sätta på mig de får jag jue skoskav..

Idag ska jag gå och hämta paket, alltid lika kul att öppna även om jag vet vad det är =P.
På lördag ska jag göra staden med plutten och pappa är det tänkt, vi ska kika på leksaker =P

Ne nu ska jag se om plutten vill vakna =P

Pöss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-13 12:43:52

Här kommer ett mostertips: På IKEA finns en sladd med en dimmer på som du kan koppla till din spöklampa. Då kan du ändra styrkan på ljuset.

Kram

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-11-13 21:04:47

jag tror inte spöklampan kan dimmras... om det är en sån vi hade. Ett tips, ställ den på sängbordet/golvet och tänd den bara när du ska upp...? :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-15 22:24:05

Hej. Vad har du för färg på din spöklampa. Jag har en röd men jag tycker den lyser för dåligt. Liam har en blå & gillar den bättre så har du en blå byter jag gärna med dej :) . kram

Postat av: Lennart

Publicerad 2009-12-06 16:44:40

Jenny om du tror att vi eldade i öppna spisen i Lördags har du fel,det var Elektrikern det slog gnister omkring.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela