Jennys tankar

Hjälp

Publicerad 2010-12-22 10:45:19 i Allmänt,

Finns det nån där ute med lite Saida-kunskaper?

Det är nämligen så att plutt fick leka med min plånbok när han var lite dålig och kinkig. Mitt på köksgolvet spred han ut alla kort, han brukar sitta och plocka i och plocka ur dem. De brukar aldrig försvinna nåt och nu såg man jue alla på golvet.

Men nu är det så att mitt körkort har varit helt borta sen dess, vi är flera stycken som krupit runt, lyst,städat, lyft, letat som tokar efter detta lilla rosa kort, men det finns ingenstans.

Antingen har jag i nåt stressmoment lagt undan de så han inte skulle slarva bort de eller så har han slarvat bort de.

Jag vet inte vart jag ska leta??

okej, ja ska kika under spisen, men ja tänkte pappa skulle få hjälpa mig med det, annars har vi letat överallt (tycker jag iaf).

Så nån av er som får in nån känsla på vart de kan vara?
Alla tips mottages tacksamt :).


Kram



Kommentarer

Postat av: Fröken C

Publicerad 2010-12-22 12:01:54

Du har inget sånt där "bra att ha" skåp som du kan ha stoppat in det i? :)

Kram

Postat av: Therese

Publicerad 2010-12-24 11:14:03

O ja, hon växer och blir så stor så! :)

Hoppas ni piggat på er och får en riktigt god jul!

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-25 17:28:02

vänta inte på pappa, dra ut spisen själv! lyft lite i hanttaget på ugnsluckan och dra.

Ta bort luftgallret, om sådant finns, i kylens nederkant.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela