Jennys tankar

Spontanbesök

Publicerad 2010-12-09 22:28:09 i Allmänt,

I lördags så fick jag besök av en gammal killkompis som jag säkert inte pratat med på 10-13 år. När vi sprungit på varandra har vi hälsat men aldrig pratat nåt mer.

Blev en riktigt kul kväll faktiskt J. Han kom innan Vincent la sig så de hade lite killsnack i soffan medans jag kunde plocka lite J, Perfekt! Okej, ska jag vara ärlig så gick det kanske inte riktigt så smidigt, Vincent var väldigt skeptisk i början :P. Men sen hade de killsnack :P.

Efter killsnacket så var det nattning på schemat, vilket har varit ett helt projekt den senaste tiden. Men just denna kvällen gick det ganska smidigt.Vincent somna och vi tog plats i soffan framför tv’n, filmtajm!Lite vin och kladdkaka, jag har fått dille på kladdkaka. Det är så gott!!Vi kollade på Grown up och old dogs, kan rekomendera båda! Old dogs var nog min favorit, min typ av humor J!
Efter filmerna blev det lite mer prat, finns mycket man måste ta ikapp 13 år.Herre jävlar, 13 år, jag känner mig gammal!

När klockan var 1, var det dags att skicka hem sällskapet, för då var jag mer än trött.

Slockna innan huvudet landa på kudden.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela