Jennys tankar

Vagga gunga gå

Publicerad 2010-12-02 21:18:15 i Allmänt,


Idag har jag och Vincent varit på vagga gunga gå, det var jävligt kallt att gå kan jag meddela! Men man får vara glad över att det inte blåser + att vi slipper slasken när det håller sig kallt.

Vincent satt still i mitt knä under hela vagga gunga gå, tror aldrig det har hänt tidigare faktiskt :P. Han satt still under tiden vi var där nere och sjöng, när vi skulle ha avslutningen i "kyrkan" där uppe så sprang nästan alla barn runt och förde väsen. Tyckte synd om diakonen som fick höja rösten flera gånger, de är vana säger Ann-sofie, barn sitter inte still..

Kan inte låta bli att känna att jag stör och att det är lite oförskämt att springa runt när nån pratar, men vad ska man göra?

Sist av allt när några började ta på ytterkläder kom Ann-sofia på att vi hade glömt att ta en avslutningsbild. Tror det blev en kanonbild, svettiga föräldrar och småkinkiga barn som inte ville sitta i knä :P.
Kommer sakna denna gruppen, vi är några som hängt ihop ett tag nu, ska bli tråkigt att inte träffas lika "ofta".



Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela