Jennys tankar

Julafton

Publicerad 2010-12-25 23:10:00 i Allmänt,

Hej hej!

Igår firade vi jul, oväntat va :P.
Jag vägra åka nånstans så folket fick röra på rumpan och rava sig hit. Den 23:e på kvällen räknades vi som helst friska, så jag tog tag i julbaket.


På julaftons morgon stod plutt i sin säng och ropa mamma, man kan aldrig vakan grinig med en sån sötnos. Hur gulligt som helst när han står där och ropar mamma.
Vi gick upp och han fick öppna paketet som fanns i strumpan, min lilla gullunge.






Först paket, sen blöjbyte.. så ignorera blöjan :P

Hela morron spenderades med att sätta frosting på cupcakesen, diska, göra sallad, duka, stress stress stress som vanligt. Så skulle man hinna med en dusch och lite sminkning på de..

Klockan 1 kom pappa och broder och klockan 2 kom mamma mutter och klockan 2 började smaskandet yay.
Alltid äter man för mycket också..










Kalle Anka var intressant som ni ser :P





Sen blev det paketöppning som vanligt efter Kalle Anka, gissa vem som fick flest paket...

Vid 4 hade syster yster piggat på sig så mycket att hon orkade rava sig hit :). Inte sett henne sen hon kom hem, då magsjuken har gått hos oss alla.

Klockan 21 åkte de sista gästerna och det blev dags för soffhäng för min del, somna ganska snabbt där..

Plutt fick så mycket fint, tack och bock för allt. Även jag fick mycket fint. Kommer lite kort på några av klapparna nån dag.


Det var nog allt för nu...


Pöss och kram








Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela