Jennys tankar

De va inte igår..

Publicerad 2010-02-07 15:00:30 i Allmänt,

Visste ni att första gången jag blogg, som hette nåt helt annat på den tiden, var 18 Mars 2001.. Det är ett tag sen de..

Då såg det iaf ut så här:

happ va ska man hitta på att skriva i en dagbok alla får läsa då???
ni vet väl att man får en förbannelse över sig om man läser andras dagböcker..skulle bara tala om de för er....

hatar söndagar...man måste plugga men man orkar inte för antingen är man bakis lr så har man varit hos någon kompis hela natten så man bara sover...
iofs så är ja väl inte direkt överförtjust i måndagar heller...

få se nu va gjorde jag igår då??
ja va i värmlands raggarhåla...dvs kil...va på mimers...de va gôrsköjsigt!!!

nej orkar inte skriva mer nu
kram på dig dagboken

ps undrar eg vem som kom på att man kunde äta ägg???



Kramen

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2010-02-07 20:06:46

Haha, det är nästan så jag själv blir sugen på att kolla mitt första inlägg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela