Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2010-02-22 22:14:19 i Allmänt,

Tjenis klenis!
Vill jue inte använda snuskord här i bloggen =P..

Idag har det inte gått i många knop, fattar inte hur dagen kan ta slut så fort. Har pluggat lite, helt omöjligt att plugga när man har ett zoo här =P. Håkan ringde i lördas och plutten har börjat med några konstiga ljud, så Håkan fråga om jag var på nån djuraffär lr zoo. Låter som man sitter i en fågelbur ungefär.. Så idag har plutt tränat på sina ljud varenda sekund känns det som, inte har han velat sova heller..

Så vi har haft puss och kramkalas, han har pussat på grabben i spegeln, vi har byggt med klossar, sjungit, dansat och hållt igång. Så det är leksaker överallt nu, får ta ett ryck imorgon, är alldeles för trött för de nu..

Imorgon är det babycafé som vanligt, ska bli kul att se alla kända stjärnor igen =P.
Det är meningen att plutt ska få träffa sin pappa också, men jag har inte hört nåt än, så vi får se vad som händer. 
Sen så fick jag mail av Lisa, så på torsdag ska jag och plutt på vagga, gunga, gå med Lisa och Alfred =). Ska bli kul!

Ne nu ska ja hoppa i säng så ja orkar upp imorgon..

Pössen och kramen

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2010-02-23 15:34:35

toppen!!kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela