Jennys tankar

snö snö, underbara snö

Publicerad 2010-02-04 11:13:09 i Allmänt,

Tjo!

Så igår drog Pappa till Thailand, med sig hade han Lasse och Håkan. Så plutts farfar och morfar är ute på äventyr =P. Är inte ett dug avesnjuk, jag gillar vintern, att skotta snö, skrapa rutor, och pulsa runt med en barnvagn i snön är det bästa jag vet, näst efter nageltrång och bebisspyor =P.

De åkte jue rätt dag iaf, snön bara öser ner jue och de ligger på en strand nånstans med en öl i näven.. Ne vem behöver Thailand när det finns badkar och saft..
Nångång ska jag allt ta med plutt till Thailand, fast ännu hellre nya Zeeland. Han och jag och bara slappa och busa på nån strand, min fina lilla älskling.

Pnillurp drog jue iväg till Egypten igår också, inte ett dugg avensjuk på de heller =P.
Hoppas allihop får det riktigt roligt iaf och att de kanske kommer ihåg att skicka ett litet vykort =).

Börjar fundera på om detta tv-bolag skiter i att skicka ut "dosan" de glömt att skicka till mig. De tog en dag att få boxen och allt, skitsnabbt gick de... Får väl se när den dyker upp.. Ska ringa imorgon och kolla, de första tre dagarna jag ringde så sa jue alla att de skulle aktivera signalen, tror ni de blev gjort.. Nope.. Ska fan alltid ringa och kolla så det de säger stämmer..

Ne ska plocka lite innan plutten vaknar nu..


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela