Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2010-02-02 20:32:13 i Allmänt,

Tjo!

Så dagen började med att jag och grannen A och våra små pojkar tog en promenad till babycafét, där var det många mammor =). Satt och lekte tills plutt blev kinkig och smet iväg för att ge han mat, då kom även A med sin pojk och en kompis till henne med sin dotter. Så vi satt och prata medans vi matade de små, så blev det att de somna en efter en i våra famnar så vi satt kvar där och prata.
Sen kom Anna och sa hej då och då först fattade jag vad klockan sprungit iväg =P..
Vi gick inte därifrån förens efter 12 nångång..

Men så kan det gå, nästa gång får jag vara socialare =P.

Vincent fick också en fin julkalpp av prins Linus idag, fast de blev att vi öppnade den när vi kom hem. Hade tänkt ta det i slutet innan vi gick, så de inte var så många barn som skulle bli allt för intresserade av prasslet =P.

I paketet var det en jättefin haklapp som det står "litet busfrö" på, sen var det en.. Ja det har säkert nåt namn, men en leksak som man trär ringar på och som gungar lite.. det kommer kort, har bara inte hunnit med idag.
Har gått i ett idag, så inte hunnit med nåt känns det som. Helt slut i huvvet och kroppen. Tack snälla prins Linus och tant Anna och frabror Johan som säkert också var med på ett hörn =P.

När det bar av hemmåt så är det jue den förbenade backen som vi fick kämpa oss uppför. Ja det märks att ,man är vältränad =P.


Fick även höra idag att jag inte låter plutts pappa träffa plutt. Jag vet att jag inte borde bry mig, men när jag hör nåt sånt är det som om en tornado går fram genom kroppen. Det börjar i tårna och ja riktigt känner hur jävla förbannad jag blir. Känslorna bara sparkar bak ut och jag vill skrika högt!

Skickade iaf ett mail och skrev "Tycker du kan ta och stå för att det är DU som inte vill träffa Vincent istället för att sprida saker om mig! Jag har aldrig hindrat dig, nekat dig, sagt nej till en träff!"

Efter en massa mail framåt tillbaka så ser de ut som om han ska komma på fredag, men det är inget jag har några större förhoppningar om att det blir av.

Tydligen så ska en "vän" till mig sitta hos T's kompis och berätta alla dumma saker jag säger om T och att jag tydligen sprider en massa skitsanck. *suck* liksom.

Skrev tillbaka att ja tror knappast vi har några gemensamma vänner som jag öppnar mig för..

Kände bara att nu ger jag mig fan inte, ja tänker inte skoja bort lr skriva nåt vänligt svar.    
Kände bara att nu räcker de, varför ska jag vara snäll och försöka. Inte för att jag var otrevlig på nåt sätt, snarare rak, mot hur jag brukar skriva. 

Nu får de fan vara slut på detta, ska inte lägga nån större energi på de nu. Har varken tid, ork lr lust till de (lätt att sitta och säga nu =P).

Känner mig helt grynig i huvvet..

Annars idag då, pappa och broder kom hit och bjöd på mat, kycklingsallad blev det för mig. Fortfarande mätt som satan..

Snälla Annika ringde förut och tänkte hjälpa mig med tv-krånglet och förklara hur hon kopplat =). Men när "kanal- företaget" skickat sin dosa, som de missat ska de jue funka, så det är bara att vänta på den. Men en söt tanke från grannen snett över mig =P.

Ne nu blir det tv'n



Sen så har jag en liten glad kille brevid mig som tyckte att det räckte att sova 1 timme.. 
Inte ens en liten gäsp får man av honom =P


Natti natti

Kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-02 21:33:10

Själv är jag mer förvånad över att du INTE pratar skit om honom, så som han har betett sig. Tycker du beter dig så moget, du tänker endast på V:s bästa, det vet jag! Och jag förstår att du tycker att han har rätt till sin pappa. Problemet är att han tvärtom, måste vara mycket omogen. Blir förvånad om han kommer faktiskt! Men de flesta mognar med tiden, så vem vet? Som tur är har din bebbe världens bästa och goaste mamma!! Kramiz m

Postat av: gaby

Publicerad 2010-02-03 10:18:05

nu känner ja mig skylldig.. fast ja vet ju att ja aldrig snackat skit om dig gumman eller snackat skit om att du skulle sagt nått illa om T.. vet heller inte om de e jag som är den här "vännen"...men ja e iaf kompis me en som känner T.. å han sa nått för ganska länge sen som fick mig å bli förbannad.. men va ja kommer ihåg så försvarade ja dig å sa va ja visste va sant å inget annat.. så om de e ja.. ber ja om ursäkt för att saker å ting har kommit upp å blivit missförstådda :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela