Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2010-01-17 23:55:58 i Allmänt,

För nån dag sen så kliade det så förbenat i örat, så jag trodde en spindel byggt bo lr nåt..
Nu får ni inte tro att jag går runt med skita öron, jag topsar regelbundet, jag är nästan topsoman..

Jag är uppväxt med att man inte ska klia sig i öronen, min far sa alltid det enda du ska peta dig i öronen med är armbågen och den kommer du inte åt med.

Många gånger tänkte ja, vänta du bara.. nångång ska ja pilla på örat med armbågen =P..

Inte så att jag sticker in lillfingret i örat utan jag brukar trycka på "pluppen" på örat. ja det heter så, Pluppen alltså det är fackspråk =P. Vi pratade ofta om pluppen på föeläsningarna =P..

Okej nångånr i nödfall tar jag lillfingret när tryckandet på pluppen inte hjälper.. Om man nu inte ska pilla sig i örat med lillfingret, va ska man då ha det till?
Finns säkert massa saker som ja inte tänker på nu, men men..
ungefär som örsnibben, va gör den förutom att vi trycker hål i den? =P

Jaja trött som en gnu, la mig 4 imorse.. hade hur mycket som helst att göra så då får man passa på när plutt sover..




Denna fina bild hittade jag bland massa gamla papper..
Det var i början när jag lärde känna pöjkera i kil, så sjöng vi kareoke hemma. Anders fick in sånt dansbandsgung =) haha, har det på film nånstans..

Magnus försökte leka lite Jagger och svänga med micken =P

Iaf Anders har gått från Dansbandsanders -->BarbadosAnders --> GoaAnders --> Muppen  och nu till Anders kort och gott..



Min fina fina älskling.



Kramen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-18 17:42:37

haha, hur ska man se på den karriären, går den framåt eller bakåt? Är det bra eller dåligt att bara vara Anders,hihi... hursomhlst, bebisträff vill vi ha, men fixar det inte än!!! Hoppas du inte sliter ut dig helt, spara lite eneri till våra framtida vinkvällar! Kramiz m

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-20 00:06:55

hej. hur går pluggandet för dig? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela