Jennys tankar

Listat

Publicerad 2010-01-03 12:30:50 i Allmänt,

Snodde även denna från Linda

Under 2009 har jag..

[  ] du har provat att röka.

[  ] du har rymt hemifrån

[X] du har bakat - Bakade massor innan Vincent och bakade till dopet

[  ] du har sovit utomhus

[X] du har åkt bil med fyllon (nykter chaufför!) Nackedelen med att vara gravid, du kan alltid köra!

[  ] du har varit full - Nej nt sånt har jag inte hunnit med

[X] du har saknat någon Japp

[  ] du har badat i havet

[X] du har solat utomhus - Ja inomhus känns svårt

[  ] du har solat i solarium Nej usch, varför utsätta mig för de

[X] du har snackat i telefon mer än 2 timmar - japp Magnus muffen får stå ut med mycke =P

[X] du har fått blommor av någon från motsatta könet - japp det har jag

[X] du har gett någon blommor

[  ] du har sett en död människa - Nej inte 2009

[X] du har hittat ny musik du gillar

[X] du har fått nya kompisar Kom på att jag träffat lite nya mammor =P

[  ] du har varit utomlands

[X] du har varit ledsen

[  ] du har velat dö

[X] du har varit glad

[X] du har druckit alkohol - 2 cider har jag hunnit med

[X] du har blivit kär

[X] du har känt dig sviken - ja, fast de vet ni nog all utan att jag behöver skriva varför..

[X] du har känt som att ingen har sett dig - ett tag kändes de som om jag bara var mage, jenny fanns inte..

[X] du har suttit vid datorn mer än innan - ja, va skulle man annars ha gjort när man var stor som ett hus och inte orka något

[  ] du har skrivit en låt - nja, jag har en som jag sjunger för Vincent som jag hittat på.. Fast melodin hör jue till en annna sång. Och några grammis lär man jue inte vinna för 5 rader =P

[  ] du har känt hat

[X] du har varit sjuk

[X] du har dansat

[  ] du har bråkat med dina föräldrar

[X] någon har sagt att du är snygg - japp till och med när jag var i 8:e månaden och smällus fetus =P

[  ] du har bråkat med din älskling/kompis

[  ] du har strulat med en främling

[X] du har varit så uppjagad att du gjort misstag

[X] du har gråtit för något som hänt i ditt liv

[  ] du har kallat någon hora/slampa kanske har tänkt saker om personer, men det är snarare andra saker..

[  ] du har pissat utomhus

[  ] du har slagit någon - Nope men jag har god lust att ge några en käftsmäll

[X] du har spytt - Så mycket, så jag borde slippa spy 2010

[  ] du har knarkat

[  ] du har raggat på främlingar




Kram



Kommentarer

Postat av: Lindaa

Publicerad 2010-01-03 19:24:04

Tack :) jaa han blir stor o fort går de :/ va söt han ä din lilla plutt :)

Postat av: Lindaa

Publicerad 2010-01-03 19:24:08

Tack :) jaa han blir stor o fort går de :/ va söt han ä din lilla plutt :)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-03 22:21:52

Nu fattar jag varför det va så många som gått in på min blogg genom din.. =) Hoppas allt är bra med dig & Vincent. =) Kram!

Postat av: Milla

Publicerad 2010-01-03 22:57:26

Har du flyttat än? :)

Postat av: Milla

Publicerad 2010-01-04 17:15:58

Jaså, trodde du skulle flytta första januari? Eller ja, nu var ju det en helgdag men du fattar vad jag menar. :) Stå på dem så du får nyckeln! Har du alla grejer du behöver och så? Gud vad roligt det är att flytta in och ställa allt på plats. Mycket roligare än att renovera och hålla på. :P



Nja, med mig är det väl sådär. Okej antar jag. Mern nej, jag hinner inte med mig själv. Inte alls. Det går i 120 här. Men tackar som frågar! :) Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela