Jennys tankar

Tack för alla gratulationer =)

Publicerad 2010-01-27 12:35:00 i Allmänt,

Ja den 25:e januari är jue min ego dag, jag fyller nämligen är då =).

Så nu är man 28 år och grå =P.
Så det börjar väl bli dags att skaffa gubbe och villa snart kanske och en volvo och en hund och en jädrans lätt snöslunga =P. Eller man kanske ska skaffa en rik gubbe, lr nej ännu bättre är att bli rik själv, så kan man spendera vinterhalvåret på en varmare plats och aldrig behöva skotta och skrapa en bilruta mer =P.


Dagen spenderades hemma med plutt, sen kom min morfar och hälsade på, han hade varit hos tandläkaren så när han ändå var i grums passade han på =).
Sen kom pappa och broder, Fredrik smet iväg och köpte en winerbrödssemla till mig från Vincent =).
Sen kom mamma med semlor köpta på lundbergs (?) bageri, mumma.. Semlor slår kanelbullen med hästlängder.
Semlor och knäckebröd de skulle jag kunna leva på, ja inte ihop men..

Kanelbullen luktar jue mycket godare än vad den smakar, detta ska diskuteras med elektrikern som är kung av fikapauser =P.


Jaja..

Grattis i efterskott till mig


kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-27 13:34:55

Din lilla tokstolla! Klart du inte ska! Du har ju fullt upp med ditt eget, som jag sa, bara ett Ilandsproblem eller hur! Kommer gärna snart med presenten, kan vilken dag utom idag! Och vad gulligt av han, både fixa bilbarnsstol o vara barnvakt, det ska vara du som har såna killkompisar, tror inte de växer på träd! Kramiz m

Postat av: Therese

Publicerad 2010-01-27 15:53:33

Jamen Grattis i efterskott! Hoppas du hade en kanondag! :)

Kram

Postat av: cissi

Publicerad 2010-01-30 12:37:31

Ett försenat GRATTIS!!! o många kramar ska du ha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela