Jennys tankar

Idag

Publicerad 2011-08-04 21:13:29 i Allmänt,

Hej hopp!

Igår var det bad dax igen, denna gången var det öna som fick sig ett besök. Väljer faktiskt hellre öna än trulsen, då öna är hemma liksom :P





Idag så kom vi upp itid, men jag kom inte i säng i tid igår.. Men va fan klockan måste gå fel, den står på halv 4, va?
M kollar mobilen och säger att tiden stämmer, har ingen aning om hur det gick till, var inte lika kul att kliva upp 8 iaf.

Iaf så for vi iväg och shoppade lite innan det blev bad med syskonen och Jörgen..

Kan säga att Vincent är grymt nöjd över sina nya lila skor, allt ska va lila.








Min stora cooling :)

Har väl inte så mycket mer att säga om dagen


Kram kram



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-05 13:08:29

Vilken goding i LILA skor!

Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela