Jennys tankar

Klamydia

Publicerad 2011-08-31 22:14:42 i Allmänt,

Hörrni, alla ni som inte har fast partner.. Även ni som har de, men inte testat er tycker jag ska pallra er iväg (Nu menar jag inte par som varit tillsammans flera år, men nya par :P)

Ni missar väl inte klamydia-måndagen den 12:e september.
Det kostar inget att testa sig, det gör inte ont heller.

Mer än hälften av alla klamydiasmittade har inga besvär. Därför är det viktigt att du testar dig - för säkerhets skull - om du har haft en tillfällig oskyddad sexuell kontakt, även om du inte har några symtom.


http://www.klamydiamandagen.se/








Så ni som inte testat er gå och gör de!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela