Jennys tankar

rubriker är överskattat..

Publicerad 2011-08-11 21:58:50 i Allmänt,

Tjoho!

Imorgon skulle jag egentligen ha jobbat min sista dag, men jag får gå ut måndag tisdag också :).. Vett ni vad det betyder, jag slipper baka nåt ikväll :P.

Idag har varit en riktigt bra dag, det är så kul att jobba och man får jue tyvärr sina favoriter som man ömmar lite mer för.

De går ganska bra med maten också, tycker jag iaf, får se vad vågen säger.. Bara jag inte gått upp till mittenvägningen så är jag nöjd..

Idag gick det jättebra att lämna plutten på dagis, han skulle promt ha klänning på sig så han fick väl ha de då. Egentligen är det ingen kläning utan det är mitt linne, men sätter man ett skärp i midjan så funkar de. Han hade jue byxor under för det var svinkallt imorse.. Allt ska jue vara lila nu, och det linnet får inte ens jag använda utan gnäll Ja ha klänning, jag vill ha lila.. Mammmmmaaaaa!!
Fattar inte vart han fått detta med klänning ifrån, men det är väl nåt han snappat upp på nåt ställe.. Mig spelar det faktiskt inte så stor roll, han får ha det han vill.


Imorgon blir det dagis igen och sen en tur till staden efter jobbet, måste till jysk ock köpa några lådor, efter de blir det fredagsmys :).


Är det nån som har nåt bra tips på väggord? Jag vill ha nånting med familj, vänner, kärlek och minnen.. Tänkte gör en fotovägg, med bilder på vincent och familj och vänner.. 

Om det är någon som har ett bra filmtips så får ni gärna hojta till, jag försöker få tag i en film som M inte sett och det är inte det lättaste. Varje gång jag har nått "nytt"  den har jag sett *suck* .


Ne nu ska jag hoppa i säng och hoppas att huvudvärken går över, haft den sen igår..




kramen






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela