Jennys tankar

12/8

Publicerad 2011-08-12 21:26:14 i Allmänt,

Hej hej!

Idag efter jobbet så åkte vi och hämtade morbror Fredrik, han skulle med oss en sväng till stan. Jag kom inte hem med nåt av det jag skulle, men det gick en hel del pengar ändå.

Jag skulle köpa korgar att ha på hatthyllan, men de i rätt storlek och rätt färg var slut. Jag skulle ha puder, men att ha med Vincent på sminkavdelningen var inte det smartaste jag gjort. Allt är i hans höjd, hur mycket som helst att pilla med :P.

Det blev 2 blommor och 2 krukor, några filmer till Plutt, en lila randig tunika till Plutt som han valde själv, han skulle absolut ha den, ett duschdrapperi, massa tjaffs egentligen..


Världens finaste lilla kille.

Behöver nya köksgardiner också, jag vill ha vita! Vill ha bort allt de blå i köket nu.
Efter att ha snurrat runt och letat korgar for vi och häslade på mormor, lelle och moster. Egentligen var det bara moster för Lelle och mormor var ute och cykla :P.

Vincent skulle iaf inte följa med hem, han skulle stanna hos mommo. Jag som hade planerat fredagsmys och köpt nya filmer :/. M är ute och festar så han kunde inte heller mysa..

Jag får väl ta att passa på att sova lite, finns väl inte mycket annat att göra..

Vet knappt va jag skriver, så trött e ja!

Ne sängen nu, måste upp och baka imorgon.


Pössen



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela