Jennys tankar

...

Publicerad 2011-06-01 00:03:35 i Allmänt,

Tjoho!

Idag fick jag se alla provsvaren, inte ett enda prov hade fel värden, allt var bra, iofs jättebra. en det skulle vara skönt om nåt visat nånting, så man kunde göra nåt.

Det finns inga fel, men jag har ont för de igår hade jag skitsvårt att växla i bilen, då det gör ont att greppa växelspaken. Fick försöka växla med handen utan att böja den över hela växelspaken..

Munnen värker och magen idag, pluss lederna som de inte hittar nåt fel på, iofs är jag ganska känslig för det här vädret, men att de ska påverka en så..

Börjar iofs bli lite förkyld nu, tror jag och då brukar jag ha jätteont i lederna de första dagarna..

De tror att de kanske kan vara stress, så jag får gå på den linjen helt enkelt.

Hur ska man kunna stressa ner när det inte finns tid till att göra alla saker jag måste? Känns som alla drar i en och jag måste hinna med alt, då de jag egentligen bara vill koncentrera mig på är skolan. det är faktiskt min framtid det handlar om och jag börjar tröttna på att jag alltid måste kompromissa med den. (De kanske inte är så, men det känns så..) 
Får väl minska ner ännu mer på sömnen, vem behöver 5 timmar när man kanske kan klara sig på 3,5 - 4 timmar.. *suck*

Kram


Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2011-06-01 10:35:45

Du måste lära dig att säga NEJ, när folk drar i dig från höger och vänster. Tänk på dig själv lite mer. Och dra absolut inte ner på sömnen. Det lär du inte må bättre av! Hoppas du piggar på dig snart. Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela