Jennys tankar

Möhippa för blivande fru Glad

Publicerad 2013-08-18 21:17:00 i Allmänt,

Klockan 10 skulle jag och syster vara på Relaxen på Bomstad eller vi var där lite innan för att fixa med frukt och allt sånt. Alla andra tjejer smög omkring i Jessica och Perras trädgård, Jessica skulle kidnappas för det var dags för möhippa :)
 
.
"Snart blir jag Glad". Hennes Perra heter nämligen Glad i efternamn :)
 
Relaxen på Bomstad
 
Kusin Camilla
 
Luncha hemma hos mamma, där Moster Gunnel lagat mat och mamma gjort pannkakstårta :).
 
Efter de så drog vi till Chaos där vi hade 5-kamp. Jisses va roligt vi hade :)
 
Nervöst
Första grenen var känguruboxning
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen bar det av hem mot lägenheten där vi skulle ha förfest. Här dansar vi för fullt :P.
 
 
 
Hitta Perras t-shirt :P
 
Sen bar det av mot Alfie för massa god mat, sen ut på stan och leta schlager bar. Fanns ett ställe som spela schlager i Karlstad den kvällen. Tjoho här kommer vi Jaguar
 


 
Nu väntar vi bara på bröllop, ska bli så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela