Jennys tankar

Kobingo

Publicerad 2013-07-07 23:59:00 i Allmänt, Familjen,

 
Igår så packade vi ihop oss i bilen och for mot Sunne :). Vi skulle hälsa på min barndomskompis Linnéa, tror faktiskt hon var min fösta kompis :). Vi skulle vi följa med henne och familjen på kobingo, något som tyfligen är varje år i Sunne.
Vi började med fika hemma hos Linnéa, så tittade vi på hennes nya fyrbenta familjemedlemmar. Massa prat och roligheter :).
 
Sen for vi bort mot Fotbollsplanen där kobingon skulle va :).
 
Fina Linnéa
 
Vincent stackarn somna jättetidigt och fick ont i pannan :/.
 
 
 
 
Väntar på att kon ska nummer tvåa :P.
 
Jag och mamma vann 1000 spänn var :). Lyckad kväll !
 
Jättemysig kväll med min fina vän och våra familjer, ser redan fram emot nästa års bingo :).
 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela