Jennys tankar

Måndag igen!

Publicerad 2013-03-25 11:08:09 i Allmänt,

Hejsan hej!
 
Sitter här med en liten nakenfis brevid mig som inte mår så bra, det boomar i magen :(. Började igår eftermiddag, vet inte hur många gånger han var på toa igår..Men han är pigg ändå, så jag hoppas att det är något som går över fort.
 
Igår började vi iaf dagen med att baka bröd, alltid extra gott med frukost om man får nybakat :), medans de låg i ugnen så passade jag på att duka fram frukosten och plutt såg lite på tv och fick sen i uppgift att väcka Matz :P.
En mysig frukoststund blev det.
 
Runt lunch tog vi en promenad till lassehall, vi tog en stig där och letade efter skatter innan vi fikade. Vi snaskade på hembakta bullar och varm o'boy. Känns skönt att ha laddat med lite d-vitaminer :P. Efter promenaden så var det bara att starta med middagen, köttfärslimpa, potatis, sås och grönskaer blev det. Har aldrig lyckats med att få köttfärslimpan bra, men med tips från Matz mamma blev den toppen igår :). Vincent mage började krångla nästan direkt vi kom in efter promenaden :/. Får ta och hitta på något som är snällt mot magen sen..  
 
Håller tummar och tår för att det går över snabbt så jag hinner med att göra påsktårtor har lovat Vincent och han pratar om denna äggtårta.. Kort kommer om den hinns med at göra..
 
Pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela