Jennys tankar

Skutberget

Publicerad 2013-03-09 09:17:00 i Allmänt, Semester och utflykter,

Förra helgen var jag ledig i 5 dar, 5 dagar!!! Det händer inte ofta.. Jag och plutt passade på att umgås massor och mysa. Fredagen var vi lediga så vi åkte till skutberget i det fina vädret, vi tittade på isen, klättrade i berg och lekte "bara stöta sten". Hur mysigt som helst
 
 
 
 
 
Efter skutberget åkte vi hem till Matz och prata lite med Robin, Vincent busa med Matz pappa och mamma som vanligt :P.
Efter töl körde vi hem Robin och styrde vidare mot mammas jobb, vi brukar hälsa på där ibland när vi har vägarna förbi. Vincent går runt och säger hej, han har redan lärt sig vilka som har godis på rummet, busungen!
 
Vincent var momor sjuk så jag fick åka hem utan plutt :/. Jag och Matz hade fredagsmys och tog en sovmorgon.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela