Jennys tankar

Stjärnor

Publicerad 2014-01-26 22:04:00 i Allmänt,

Hej!
 
Vi kommer inte riktigt överens här hemma om vissa saker, det ska gråtas och protesteras som bara den när det gäller vissa utvalda saker här hemma.
Vet egentligen inte om detta är rätt väg att gå, men jag vill inte "skälla" på V, så att han gör dem av rädsla till slut. Försöker prata med honom och berätta varför man måste hjälpa till eller att göra vissa saker och allt går så bra när vi pratar men 7 gånger av 10 så är det gråt när det gäller grejerna.
 
Så vi pratade här hemma jag och V och han tyckte detta låt som en bra idé, så vi provar ett tag så får vi se.. Även om det känns som mutning, men va f-n nåt måste man jue hitta på..
 
 
 
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela