Jennys tankar

Dagen än så länge..

Publicerad 2007-04-18 13:39:18 i Allmänt,

Hejsan hej!!

trött som en sengångare idag. Måste få sova snart.
Igår efter tjejkvällen så ringde Muffen och fråga om jag kunde köra en sjuk hund till sjukhuset.. Tyvärr så va han massa mil bort, typ 12 kanske.. Och jag hade ju bara sovit 3 timmar, så skulle jag upp och jobba så jag behövde verkligen sova..  Stackars vovven, hoppas nån snäll själ ställde upp med ratt och bagage..

Händer inte så mycket, jobbar och går runt som en zombie, Väntar på att maten ska bli klar någongång.
Ikväll är det Grey´s Anatomy, det är väl bättre än bäst iaf  Thumbs Up Thumbs Up .

På söndag ska Nipha och Anders bjuda på mat, ska bli supersmarrigt. Nipha är Grums bästa kock!

Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela