Jennys tankar

AAAHHH

Publicerad 2007-08-09 13:00:13 i Allmänt,

Oh My God..

Vilken dag och klockan är bara 1 än.. *suck*

Känner mig jättekonstig idag..

Det drog ut på tiden med jobbet oxå, hann knappt med att äta frukost..
Mitt blodsocker var nog nere på 0, blir fruktansvärt grining när jag inte får äta..
Man ser direkt på mig om jag behöver mat..
Retlig och grining till 1000 och det vet jag, så jag håller mig mest till Ja och Nej svar för att inte bli ännu grinigare..

På väg hem från jobbet nu, fick jag en kärring framför mig, som ärvt sitt kökort av nån gammal morbror som antagligen köpt det i pakistan av nån gammal bergstant..

*Suck* ligga i 30 hela vägen, så blinka hon och körde rakt och när tanten väl skulle svänga tror ni hon hitta blinkersen då?
- Nej fan heller!
Aaahhh blir tokig på såna..

Sen så var det en gubbe som gick ut mitt i vägen, 20-30 meter bakom mig fanns det ett övergångsställe, men latgubben orka väl inte gå dit..
Så jag fick stanna och vänta tills han hade trippat över vägen, i vanliga fall hade detta nog inte stört mig..
Men får inte jag hålla min blodsockernivå någorlunda jämn, då jävlar!

Va fan orkar man inte gå till övergångsstället, får man väl för fan vänta till det är tomt med bilar...

Allt är fel idag, än så länge
FAN FAN FAN!!



 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela