Jennys tankar

It Was All A Dream

Publicerad 2007-08-30 11:40:44 i Allmänt,

Tja!

Inatt så hade jag en väldans konstig dröm  Dreaming ..
Hualigen!

Det började med att jag gjorde ett graviditetstest, och japp jag var med barn Pregnant Smiley .
På nån klinik frågade de vem som var far till barnet, så jag började bläddra i min filofax.
Så tydligen är jag en slampa i drömvärlden, iaf för en natt =P
Men att man kan drömma så i sin egen dröm, ska man inte vara prinsessa och sånt där?, hur fanken det här till..
Jag satt och bläddra, så det stod mellan två stycken killar iaf..
Kommer ikke ihåg vilka.

Så tog hon tanten några tester så sa hon
- ja, under förlossningen kommer du har väldigt ont här, och klämde mig på vänster sida av magen och tyvärr kommer du inte bli vackert gravid, för du bär inte på den genen.
Du kommer tyvärr bli fet och pluffsig hela du och inte bara magen. Fat Woman 
EEEHHH?

Snäll tant tänkte jag och suckade och stönade över att jag skulle bli fuktansvärt fet.


Sen efter de så vaknade jag.
Måste verkligen skaffa mig bättre drömmar.




 Hearts 
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela