Jennys tankar

Nu är det sommar, nu är det SOL

Publicerad 2007-08-06 20:32:28 i Allmänt,

  Hej hoppa alla glada.
Och buhu på er alla surtroll =p

Vilken underbar dag det har varit, solen har änteligen letat sig fram. Gött Gött Gött!Sun

Vaknade tidigt imorse av att det var ljust ute, har ju fortfarande inga gardiner lr persienner *suck*
Iaf sträckte mig efter min sovmask och somnade om, vaknade väl runt 9 nångång.

  Då ringde jag och väckte H Håkan, han har klagat så förbannat på att innan vi lägger på brukar jag säga "vi hörs imorgon, jag ringer och väcker dig".
Men jag har varit snäll och inte ringt och väckt honom när jag vaknat<---- SNÄLLT
Men nu när H Håkan klagat så på att jag aldrig väckt honom, så nu ringer jag så fort ja slår upp ögonen typ.
HAHA Där fick han =P

 Har iaf varit och handlat idag, jag köpte en svart ljusstake, tung som satan men snygg..


Börjar bli mer och mer förälskad i svart. I Love It.

Efter den turen har jag bara legat ute i solen och läst, hur gött som helst!
Stackars folk som behövt jobba.Tanny

Vill ni höra en annan skvaller grej från staden kil..
Magnus muffen fick inte köpa öl på systemet idag, han hade glömt leg´et hemma.
Han har tur han, som ser så ung ut.

Själv trycker jag fram körkortet´så ofta jag får chansen, vill oxå känna mig ung..

Annars har det inte hänt så mycket, har bara suttit i solen på mitt feta arsle (jag får säga så, säger nån annan nåt   om min rav då jäklar!)Butt Dance


Imorgon är jag ledig igen, jag håller tummarna för sol Cool




Ja det var väl allt från mig

Over And Out



Hearts
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela