Jennys tankar

Fjärilar

Publicerad 2007-12-22 21:28:15 i Allmänt,

Tjenis!

Såg precis att Magnus Betnér kommer till Karlstad, ja vet helt efter som vanligt. Men jag har aldrig sett han live och jag är aningen svag för denne man.

Tänkte jag skulle få med mig någon på detta, så vem känner jag som vill se han. hmm...


Idag har jag pratat killar och kärlek med Håkan, japp nu var det min tur att stri.
Vart finns alla singelkillar egentligen? och då menar jag dom som tycker att jag är söt eller kanske till och med snygg.
Känner mig inte särskillt snygg för tillfället, känner mig som Baloo faktiskt.
Fast jag kanske ser på kärlek lite konstigt.
Ibland tycker ja det känns som att 2 människor är tillsammans bara för att det ska va dom, det har blivit nån vana typ.

Ibland känns det som om folk tar första bästa bara för att slippa vara ensam.
Folk blir desperate i detta höstmörker, känns lite så.

Ni vet gamla par man ser ibland och man ser riktigt hur kära de är i varandra fortfarande efter 50-60 år. 
  det liksom lyser kärlek om dom och man riktigt ser att de var menade för varandra. vart finns sån kärlek?

Sån kärlek ser man inte ofta, många par tycker jag ser ut som "vane-par"

Eller är det jag som är för kräsen, jag hittar ju inte ens missarna man ska gå på innan prins charmig kommer.

jag läste nånstans att man ska vara rädd om sina fjärilar, för de försvinner nånstans på vägen när du blir äldre.



Idag fick jag föresten en vårdtagare att skratta, inte sånt där litet haha utan ett stor hahahaha.




Hearts
Pöss





Kommentarer

Postat av: L. fs

Publicerad 2007-12-24 00:05:26

Hei!
såg att du skrev att magnus betner kommer till karlstad,
när kommer han och vart??
han är ju så jäkla bra!!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-12-24 11:37:34

Han kommer den lördag den 17 maj till scala teatern. Hans humor är ju för bra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela