Jennys tankar

JT

Publicerad 2007-12-17 21:42:46 i Allmänt,

Tjenis!

Så idag har jag tagit 4 steg sammanlagt tror ja, har varit otroligt lat idag.
Man ska ha såna dagar oxå.

Nu ni, nu7 har jag läst tidningen eller ja det var ett tag sen. Brukar ju kolla nätet annars, men nångång ibland så vill man ha nåt att bläddra i..

Läste i tidningen om några självlysande katter, vad det sant?
Vad kan man möjligen ha dom till, plocka fram och dela ut under strömavbrott?
Vad var det för vits med att göra dem självlysande, nån som ville leka den store med skägg kanske?
Jaja, hoppas inte det var sant, om de inte var för nån bra orsak, kan iinte komma på nån just nu men man vet ju aldrig.


Läste oxå (väldigt vad vi läste här) att julen var förstörd för några, för att Liza Minelli ställde in sin show efter bara tre sånger. hahaha Sorgligt!

Okej de kasta ut massa pengar på biljetter och sånt, men svimmar man så gör man.
Va tragiskt att räkna med att Liza ska förgylla julen annars är det crap.
Vilka gnällspikar!

Okej ja vet man ska inte tro på allt man läser.



Idag och igår så har ja fuskat oxå, jag var så sugen på en smörgås.
Imorgon så är det slut med de...


Är inte alls på humrö för nånting längre, kan inte få tankarna från sånt som man egentligen inte borde bry sig om.

Var inne och kolla på grums kommuns sida idag, av nån anledning som jag tyvärr inte kan komma på.
Läste iaf att de hade nån sida om alkohol och hjälp dig själv, vad man ska göra som anhörig och kompis.

Om det inte hjälper att tjata, så skulle du prova nåt annat. Jahapp, det funkar inte förens personen själv vill jue. Det är svårt att övertyga nån som jämt har svar på allt, att det den gör är helt åt helvete.

Jag tror jag har testat de flesta metoder och det kom ja inte långt med.  Som tur är brukar det alltid lösa sig på nåt sätt.


Nu får doktorna ta att uppdatera sig =P...
  


Fast det är ganska svårt att hålla fast vid sin punkt när man lever upp i det liksom. Det funka inte för mig, det mesta blev mer eller mindre okej.

Tror mitt liv skulle kunna ha sett annorlunda ut idag om jag hållt fast vid denna person. Fast det vet man ju inte, alla har ju goda sidor, bara att man gör lite fel då och då.




Det var väl allt från mig.




Hearts
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela