Jennys tankar

Tomten...

Publicerad 2007-12-22 21:47:56 i Allmänt,

tjo!


Jag har fått paket från tomten, jajjemän.
Kom till jobbet en morron så låg det paket under granen till alla vikarier.
Ingen vet riktingt vem det är ifrån, (man misstänker en, men man vet ju inte) men jag blev jätteglad.

Kan inte lägga upp bilder på innehållet än, alla vikarier har ju inte öppnat sina.


   

Så tack Tomten, vem du nu är.  Santa 


Tog jan och brummade till stora staden igår efter jobbet.
Jobbade 2 pass, så jag var helt slut!
Första turen så handlade jag och sen hade jag uteturen på kvällen.
Iaf efter att jag slutat och käkat lite hos mamma så for jag iväg till Anders.
En mycket lyckad kväll!

Jag blev ju ganska sen dit, så efter att ha suttit där i kanske 40 minuter så åkte Mathias och Magnus hem.
Så ja tvinga Anders att vi skulle se på en tjejfilm, nu när jag ändå åkt in till stan.


Wennerholm, de e grejer de.. hahaha


Anders såg den i hela 5 minuter innan han somna på soffan. Fick inte liv i han något mer den kvällen, så när filmen var slut fick jag gå runt att stänga av allt och släcka lampor.

Mycket trevligt! =P

Magnus och Anders fick sina julklappar iaf, tror de blev nöjda =).


Idag känner jag mig fattig, har vart in till stan och köpt tv och kamera. Men nu är det äntligen gjort.
  
Har köpt lite andra grejer, men det är hemligt än så länge. Har inte sagt det till nån typ.

Men jag känner mig smart. Smart


Har firat jul idag oxå, med mamma och christer.
Eller ja, med chirsters barn och barnbarn.
Det var jättetrevligt!



Elias fick Buzz Hollywood så vi bildade lag och spelade hela kvällen.
Jag och Christers syster Ann-britt var ju helt klart bäst.


 Ja tror det är en bok...

Det kändes som jul, man fick julkänslorna tillbaka.3D Santa

Jag och (antar att det blir plastbrorsa) Mattias diskutera dvd-spelare och filmer. Jag har rätt! Nej, jag har rätt! haha

Jag och syster yster fick öppna ett paket idag. Jag fick en stor och tung ficklampa, så jag inte ska slå ihjäl mig   nästa gång det blir strömavbrott =P. Light Bulb 2 


Har ätit massa god mat idag, lax i massa mängder. *mumma*!


Det var väl allt för tillfället.

Imorgon ska jag upp och jobba, besöka farmors grav och baka en chokladtårta till min syster.
Så nu vet ni de..



Hearts
Pöss





Kommentarer

Postat av: Charming man

Publicerad 2007-12-22 21:59:48

Hoppas du får en trevlig julhelg!

Postat av: annica

Publicerad 2007-12-24 06:56:43

Hoppas att Du får en riktigt fin och mysig jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela