Jennys tankar

Dålig rörlighet ?

Publicerad 2007-06-27 12:31:41 i Allmänt,

  Hej hopp!
Har precis kommet hem från Carling, ni vet Kiropraktorn.
Hade inte så mycket låsningar kvar, men jag är stel.
Han förseslog att jag ska stretcha, funderar på att börja med yoga,
Är inte de mycket stretching och sånt?

Iaf hade väldig dålig rörlighet i mina handleder, iaf när det gällde att böja dom bakåt.
Aha tänkte jag, det är därför jag har så svårt för armhävningar.
  Har ju skitsvårt för att ha handflatan platt och göra armhävningar.

Han visa mig lite hur jag ska stretcha hanlederna, så förslog han att jag skulle skaffa nåt jag kunde hänga i..
Så jag fick stretcha/ dra ut allt, ryggen armarna, handlederna..

Så nu ska pappa få snickra ihop nåt åt mig.

Ska ringa läkarn oxå så jag får en remiss till sjukgymnasten, ryggen krånglar fortfarande sen jag knäckte den.   Pouty


Ska ner och spela lite nu på gitarrspelet I?m A Starså ni bara vet.




Hearts
Pöss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela