Jennys tankar

Morden i Midsummer.

Publicerad 2007-06-27 12:23:26 i Allmänt,

  Ni följer väl denna underbara serie, 6 nya avsnitt nu!
Barnaby och hans kollega Troy, måste bara ses.

Igår så hade jag delad tur igen  No Big Deal.
Skulle egentligen ha cyklat till jobbet båda gångerna, men det är väldigt skönt i sängen oxå.
"Försover"  mig nästan varenda morgon så jag inte hinner cykla Nerd
Men det positiva med delad tur är att man får ju en andra chans till att cykla.
Så jäklar va ja trampa iväg igår, skulle egentligen ha slutat halv 9 men vi fick larm.
Så jag kom iväg vid 9 och då fick man cykla "räser".
  Morden i midsummer börja ju 9, ringde farfar och sa - jag lånar tv´n av dig kommer strax efter 9.
Tror aldrig jag har varit så svettig, fan va ja cykla  Sweaty.



Upp med fötterna på rullatorn och sen var det bara att luta sig tillbaka.

Va lite hemskt på morden i midsummer, så min lille söte bror fick komma och möta migShy Whistler.
Bäst att skriva att jag käka 2 knäckebröd när jag kom hem.
Har mer lr mindre bråka om mina matvanor.. Surrender 

Fick ett sött sms från P oxå  Happy .



 Hearts 
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela