Jennys tankar

Dag 2.

Publicerad 2007-11-20 22:29:59 i Allmänt,

Tjena tjena!

Känns riktigt kul på jobbet nu, känns som det mesta flyter.
Har varit ganska körigt idag, men de gjorde inte så mycke, tyckte faktiskt att det var ganska kul att springa runt.

Blev iofs skitsur på dessa förbenade tvättkorgar, typ alla i gruppen har ont någonstans eller har någon skada.
Jag är en av dom som inte känner av min rygg förens jag sätter mig still, är det fullt upp vem har tid att tänka på att man har ont. Visst jag kände av ryggen, men sånt kan man ignorera. Man kan ju inte säga till nån"ne du ja har ont i ryggen, du får ligga still här hela dagen"..

Hellre att jag hjälper en som ramlat med min rygg än att släpa runt på dessa förbannade tvättkorgar!!
Att det ska va så förbenade svårt att tvätta i det huset man bor, Filippa och jag hämtade tvätt idag, fy fan va arg ja blev när jag var tvungen att släpa runt på den förbannade korgen! De väger ju ton!

Ja vägrar snart tvätta eller så får kommunen köpa in vagnar.
  Vi har så många lyft och tunga personer ändå, så vi behöver verkligen inte bära tvättkorgar för att ta i! + att har man redan ont behöver inte lyften vara särskilt tunga.

Jag vill ha massage, nån som har lust att erbjuda sina händer?

Så nu var det slutklagat!

Saknar Magnus muffen oxå (min Dr Phil),  inte pratat med han på evigheter. Kan iofs bero på att hans mobil e kaputt =(

På lörda ska jag på 20-års fest, "min andra älskling" Sandra fyller år. Ska iofs jobba hela helgen, men man får ju inte missa en sån tillställning.



Hearts
Pöss


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-11-20 22:34:53

Jag håller med dej,,,,, Bojkotta alla tvättkorgar från o med nu,,, hi hi,,, var rädd om ryggen bara,,,,

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-21 22:57:47

Om jag kunde massera skulle jag lätt ställa upp. Allt för dig vettu :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela