Jennys tankar

Håkan

Publicerad 2007-11-15 01:04:37 i Allmänt,

Haj haj!

Har ju glömt att berätta att min gode vän Håkan är sjuk, eller dålig iaf.
Så han gnäller öra av mig, men det får han =)
Ne man han har aldrig tid längre, är det bara jag som blir sur när han lägger på för att det ringer?
Ja måste lägga på nu, det är ?? som ringer, men suck!

Sa ja att vi skulle hitta på nåt på freda och nu så kan han inte.. Iofs gör det inte mig så mycket nu då eftersom jag har hittat på annat.. men ändå!

Han påminner lite om en gammal pojkvän jag skulle ha myskväll med, ja då kunde han ge mig tiden mellan klockan 11 och tre på dagen.. Ne dra åt helvete!

Iaf så har vi diskuterat Läcker- Emma endel och inte fan kommer vi fram till nåt heller. Svårt för mig att säga grejer som inte ens vet vem denna tjeje är.

Men snart så fyller han år iaf, tjatar på han att han måste ha nåt.
Ja kan inte komma på tårtkalas med hans föräldrar och ge mina fula presenter. Nog för att jag är från Grums men hur mycket som helst kan jag ju inte skylla på de.


Ne imorgon väntar staden.


 Hearts 
Pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela