Jennys tankar

AAhhhhh för affärer på en freda

Publicerad 2007-09-29 13:20:43 i Allmänt,

Hejsan!


Så igår jobbade jag, var helkonstig hel dan.
Vet inte om det är för att det värker så förbenat <------- aaahh barnvänlig, i armen.
Iaf så skulle jag handla åt alla våra äldre, var rätt lungt i affärerna som tur var.
Annars hade jag nog smitit hem, stod fan och fundera på de sista vändan.

Jag var så hungrig och jag stod och svor över alla jävla limpor, hur mycket bröd kan några människor äta liksom.
+ att det blir lite krånglit när nån skriver "bröd", jaha? vad man än tar så blir det fel.

Men det gick väl sådär, inte mitt fel att folk skriver bröd och sen förväntar sig ett speciellt märke.

Var helkonstig igår, det var som om jag försvann och sen vakna till igen.
Vet inte vad jag höll på med..
Vakna till av att jag stod och glodde på hon i kassan, sedär ja alla varor hade jag visst plockat upp dimman.
Men de kunde vart värre, ja kunde ha haft en surkärring bakom mig =P

Jag brukar va väldigt noga när jag handlar och hjälper de gammla.. Tycker jag själv iaf, inte så ofta jag brukar göra fel om jag nu får säga det själv utan att sticka folk i ögonen. Men visst alla gör fel, det ingår i livet liksom.
Och fan va fel det blev!
jag blanda ihop varorna och ja allt blev fel, fattar inte vad det var med mig igår.
Gick helt i dimman liksom.



 Hearts 
Pöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela