Jennys tankar

ja jädrans

Publicerad 2007-09-15 11:51:48 i Allmänt,

Tjenis!

Eftersom mobilen är där nere och jag är lat så får ni vänta på korten och skvallret från kräft festen.
BLÄ BLÄ BLÄ för kräftor.
Hualigen.


Men nu ni, nu har det hänt!

Imorse gick jag upp och gör som jag gjort varje morgon.
Har fått in en liten rutin nu när jag varit ledig.

1. Vakna
2. Sträcka på sig
3. Kolla klockan
  4. Är det för tidigt att gå upp så slänger jag på en film, brukar förbereda de kvällen innan så det bara är att trycka på
    dosan. Latmasken har talat! Eller Geniet som jag hellre der det som.
5. är det lagom att gå upp så startar jag datorn
6. Hämta frukost
7. Surfar in på Perez, är beroende av denna "heting"

Perez e han som lyser upp min dag!
Men i dag ni, håll i er nu.
Har jag hittat en "skvallerbloggare" till och en som jag faktiskt kan tänka mig att läsa.
Många brukar vara så jäkla Icky Icky poo, som kungen själv säger.
Så nu får jag lägga till denna skvallersida efter Perez.

Man vill ju hänga med!!



Hearts
Pöss




Jenny Jenny Jenny Jenny =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela